آیا مثلا خلیل‌زاده، با حکم سرپرستی موقت، آن هم وسط همه داستان‌های مربوط به استراماچونی ترتیب انتقال روبینیو را داده است؟

روبينيو

به گزارش همشهری آنلاین، پس از تعیین تکلیف کادرفنی استقلال در پی سه هفته کش و قوس، حالا فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌ها نشسته و قرار است در ادامه کار هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد. با پایان یافتن شایعات در حوزه کادرفنی، حالا حرف و حدیث‌ها پیرامون نقل‌وانتقالات استقلال شروع شده و هر لحظه یک شایعه جدید مخابره می‌شود.

پس از آنکه رسانه‌های انگلیسی از مذاکره استقلال با آنتونی استوکس خبر دادند، حالا هم یک روزنامه‌نگار ایتالیایی مدعی شده روبینیو در تیررس آبی‌های تهران قرار دارد؛ ستاره سابق رئال مادرید که حتی انتقالش به کهکشانی‌های اسپانیا هم در آن زمان جنجال زیادی به پا کرد.

به هر حال روبینیو در حال حاضر بازیکن باشاک شهیر ترکیه است و انتقال ناگهانی‌اش به استقلال آن هم در زمستان، قاعدتا اتفاقی عجیب خواهد بود. غیر از این، باید بپرسیم کدام مربی و یا مدیر در طول این چند روز دستور مذاکره با روبینیو را صادر کرده و مراحل آن را زیر نظر گرفته است. می‌دانیم که تازه دو روز است تکلیف کادرفنی استقلال روشن شده و باز خبر داریم که حتی مدیرعامل این تیم را هم هنوز معرفی نکرده‌اند. آیا مثلا خلیل‌زاده، با حکم سرپرستی موقت، آن هم وسط همه داستان‌های مربوط به استراماچونی ترتیب انتقال روبینیو را داده است؟

به مجموعه این مسایل باید دشواری‌های تامین و انتقال پول را هم بیفزاییم. شاهکار اخیر استقلالی‌ها به همه دنیا نشان داد تیم‌های ما حتی قدرت پرداخت 160 هزار یورو پول بی‌دردسر را هم ندارند. بنابراین حق بدهید که باور داستان حضور روبینیو در تهران قدری برای‌مان دشوار باشد!

کد خبر 475255

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha